Košarica

Košarica

Ovdje nema ništa...

Natrag u trgovinu

Košarica

Košarica

Ovdje nema ništa...

Natrag u trgovinu

Oznaka: Onlinet

Onlinet

Prikazuje se jedan rezultat

  • U svom najosnovnijem obliku, sustav će izdati redni¸broj klijentu koji je upravo stigao, a zaposlenik će čim zatražena usluga postane dostupna, pozvati redni broj klijenta time eliminirajući potrebu da klijent stoji u redu dok čeka da bude uslužen. Na taj način sustav osigurava “ugodno” čekanje i pravednost pri pozivanju na red u odnosu na dolazak, i garantira zadržavanje pozicije u redu.
    Kompjuterizirani sustavi pomažu menadžmentu institucija dobivanje brojnih statističkih informacija kao što su učestalost dolaska klijenata, vrijeme čekanja i vrijeme pružanja usluga na temelju kojih je tada moguće izraditi određene prognoze kao i ocijeniti produktivnost zaposlenika.
    Na temelju tih pokazatelja može se optimizirati korištenje resursa, a ujedno i postići uravnoteženost između kvalitete usluge i troška pružanja usluga.
    Noviji modeli s pristupom internetu omogućuju i daljinski nadzor sustava, generiranje izvještaja i konfiguraciju sustava preko internet linka.

    DODATNE OPCIJE/MOGUĆNOSTI SUSTAVA
    • Online redomat (mogućnost zaprimanja broja putem online aplikacije: mobilna aplikacija)
    • Centralizirani nadzor svih sustava s prikazom na karti
    • Detaljni izračuni svih relavantnih parametara s grafikonima analize (podešavanje po narudžbi)
    • Alarmno obavještavanje putem maila za sve izvanredne situacije

    MORATE BITI REGISTRIRANI KAO VELEPRODAJNI KUPAC ZA PREGLED VP CIJENE!