Onlinet XQ 22
MORATE BITI REGISTRIRANI KAO VELEPRODAJNI KUPAC ZA PREGLED VP CIJENE!
U svom najosnovnijem obliku, sustav će izdati redni broj klijentu koji je upravo stigao, a zaposlenik će čim zatražena usluga postane dostupna, pozvati redni broj klijenta time eliminirajući potrebu da klijent stoji u redu dok čeka da bude uslužen. Na taj način sustav osigurava “ugodno” čekanje i pravednost pri pozivanju na red u odnosu na dolazak, i garantira zadržavanje pozicije u redu.
Kompjuterizirani sustavi pomažu menadžmentu institucija dobivanje brojnih statističkih informacija kao što su učestalost dolaska klijenata, vrijeme čekanja i vrijeme pružanja usluga na temelju kojih je tada moguće izraditi određene prognoze kao i ocijeniti produktivnost zaposlenika. Na temelju tih pokazatelja može se optimizirati korištenje resursa, a ujedno i postići uravnoteženost između kvalitete usluge i troška pružanja usluga.
DODATNE OPCIJE/MOGUĆNOSTI SUSTAVA
• Online redomat (mogućnost zaprimanja broja putem online aplikacije: mobilna aplikacija)
• Centralizirani nadzor svih sustava s prikazom na karti
• Detaljni izračuni svih relavantnih parametara s grafikonima analize (podešavanje po narudžbi)
• Alarmno obavještavanje putem maila za sve izvanredne situacije
Onlinet XQ 22
ELEMENTI SUSTAVA UPRAVLJANJA REDOVIMA
• djelitelj listića (kiosk)
• centralni zaslon
• šalterski zaslon i terminal djelatnika
KLIJENT
• smanjeno vrijeme čekanja u redu
• brža usluga
• povećanje zadovoljstva klijenata
• ugodnije čekanje
OSOBLJE
• smanjena razina stresa i broja konflikata
• smanjen broj pogrešaka zaposlenika
• povećanje motivacije zaposlenika
• povećanje učinkovitosti zaposlenika
MENADŽMENT
• povećanje prodaje i post prodaje
• povećanje prihoda i isplativosti
• povećanje dnevnih transakcija
• nadzor i statistički podaci
• bolja strategija za budući rad
• povećanje vjernosti klijenata
Težina | 40 kg |
---|---|
Dimenzije | 36 × 230 × 1594 mm |