Uredski/arhivski ormar Malow SBM 220
MORATE BITI REGISTRIRANI KAO VELEPRODAJNI KUPAC ZA PREGLED VP CIJENE!
Uredski ormari s kliznim vratima ne oduzimaju prostor tijekom otvaranja. Korisnici osobito cijene njihovu estetiku i pouzdanost. Moguće je podešavanje polica na bilo koju visinu prema rupama koje se nalaze u razmacima od 25 mm. Ormari su opremljeni cilindričnom bravom i ručkom.
Dimenzije i specifikacije
Težina | 78 kg |
---|---|
Dimenzije | 435 × 1200 × 1990 mm |
Oprema |
Povezani proizvodi
-
Kartotečni ormari su izrađeni od čeličnih stranica s bazom od pocinčanog lima.
Ladice su smještene na dvostruko proširenim teleskopskim okruglim ležajevima koji su zaštićeni od ispadanja. Ormari imaju poseban mehanizam koji omogućava otvaranje samo jedne ladice i tako čuva ormar od prevrtanja. Ladice su opremljene sa mehanizmom centralnog zaključavanja. Najveća nosivost svake ladice je oko 60 kg. Postoje samopodesivi držači kartica koji odgovaraju broju ladica. Ormari su opremljeni sa podlošcima za ravnjanje.
Dostupno u raznim cijenovnim verzijama.MORATE BITI REGISTRIRANI KAO VELEPRODAJNI KUPAC ZA PREGLED VP CIJENE!
-
Uredski ormari s vratima na uvlačenje idealno su rješenje za male i uske prostorije. Omogućavaju savršenu organizaciju i iskoristivost uredskog prostora. Vrata ormara uvlače se u bočne stranice ormara. Ormari imaju zaštitni mehanizam zaključavanja koji osigurava vrata u dvije točke. Mogućnost podešavanja polica na bilo koju visinu prema rupama koje se nalaze u razmacima od 25 mm.
MORATE BITI REGISTRIRANI KAO VELEPRODAJNI KUPAC ZA PREGLED VP CIJENE!
-
Uredski ormari imaju raznovrsnu primjenu zbog više mogućnosti unutarnjeg uređenja: mogućnost podešavanja polica na željenu visinu, montažne rupe smještene su razmacima od 25 mm. Mogućnost postavljanja sigurnosnog odjeljka u gornji dio kućišta ormara. Niski ormari: 2 police podesive svakih 25 mm. Visoki ormari: 4 police podesive svakih 25 mm. Ručke vrata su opremljen bravom koja zaključava ormar u dvije točke (gore i dolje). Ormari su dostupni u različitim cjenovnim verzijama.
MORATE BITI REGISTRIRANI KAO VELEPRODAJNI KUPAC ZA PREGLED VP CIJENE!
-
SRM serija ormara je dizajnirana za sigurno čuvanje i pohranu dokumenata velikog formata poput građevinskih nacrta, zemljovida, tehničkih crteža, tiskovnih formi itd..
U SRM ormare mogu se pohraniti materijali do veličine papira A0/A1. Za individualne zahtjeve naših klijenata možemo ladice odijeliti s dodatnim pregradama u veličinama od A4 do A1.
Maksimalna nosivost svake ladice je oko 60 kg.
Ladice su smještene na punom kugličnom ležaju i zaštićene su protiv ispadanja. Centralna cilindrična brava osigurava sve ladice. Ormari se mogu smjestiti direktno na pod ili na postolje.MORATE BITI REGISTRIRANI KAO VELEPRODAJNI KUPAC ZA PREGLED VP CIJENE!
-
Novi koncept mobilnog skladištenja i arhiviranja
Evolucija logistike skladištenja i arhiviranja je sad više nego ikad potaknuta potrebom za štednjom prostora. Train Rosss je mehanički ili elektronski pomičan sistem polica koji pruža mogućnost pohrane dvostruke količine materijala, koristeći isti prostor kao kod tradicionalnog sistema polica. Kompaktan mobilni i modularni sistem arhiviranja zapakiran je u kutije, potrebno ga je samo sastaviti. Poput vlaka (“train”), kojemu se dodaju ili uklanjaju vagoni, TRAIN ROSSS je spreman rasti brzim i jeftinijim dodavanjem novih modula polica.
Jednostavnost i modularnost
Montaža bez dodatnog učvršćivanja i sidrenja polica. Modularne aluminijske tračnice omogućuju sastavljanje vrata brže i lakše. Ušteda vremena a time i novca. Umjesto velikih i glomaznih sastavnih dijelova kakvi su bili nekad, sada su tu modularni elementi manjih dimenzija, jednostavni za rukovanje i transport. Važna ušteda za inteligentniji i učinkovitiji sistem.TRAIN ROSSS uzima inspiraciju iz koncepta modularnosti klasičnih željeznica: glavni element vuče MOTOR ROSSS. Na njega se zakači željeni broj WAGON ROSSS-a, te se tako kreira ‘vlak‘ željene duljine. Umjesto jednog vagona, u kojem se nalazi kotač koji vuče sve ostale, TRAIN ROSSS nudi ekskluzivan sistem integralne vuče: vučna sila na svaki vagon osigurava glatke, neposredne pokrete i uklanja neugodan harmonika-efekt koji je prisutan kod tradicionalnih kretanja vučnih sistema.
Sigurnost i fleksibilnost
Zahvaljujući prijenosnoj osovini koja povezuje svaki vagon, TRAIN ROSSS čini pokret homogenijim i preciznijim, i najvažnije, točnijim i sigurnijim za cijeli sistem.
Zabrtvljeni kuglični ležajevi daju podršku kotaču što osigurava maksimalnu ‘tečnost’ i izostanak trenja, ali i dug vijek trajanja i zaštitu od prašine. Novi oblik nazubljenog remena zamjenjuje klasični prijenosni lanac čime je postignuta mala
inercija pokreta time i veća sigurnost. Umjesto željeznih, kotači su izrađeni od kompozitnog materijala što predstavlja novi standard uz tih način rada, pouzdanost i ‘tečnost’.
Dugovječnost i kompaktnost
U izradi su upotrebljeni novi high-tech materijali. Izdržljiva prijenosna osovina, čelična cijev s prorezom prilagođena za savršenu vuču, bez oštećenja ili kvarova nastalih s vremenom. Dugovječnost, bez korozije osiguravaju tračnice izrađene od dural aluminija. Taj material ima svojstva čelika, s jednom razlikom: ne hrđa te zadržava svoj izvorni izgled i sjaj i nakon dugo vremena. Sva pojačanja vučnog tijela su izrađena od samopodmazivog plastičnog materijala. Prostor je maksimalno iskorišten, sva pokretna tijela nalaze se unutar okvira. Novi koncept postolja, tanje i manje visine. Mogućnost kreiranja elegantnog dizajna uz drveni pod. Uz to postoji i funkcija bočnog klizanja TRAIN ROSSS-a: korisno, posebno kada se pod ne može postaviti na licu mjesta.MORATE BITI REGISTRIRANI KAO VELEPRODAJNI KUPAC ZA PREGLED VP CIJENE!