Održavanje i servis
Od osnutka 1991. godine, kontinuiranom edukacijom zaposlenika poslovanje usmjerava prema kvaliteti pružanja usluga i zadovoljstvu klijenata. Danas, s više od 30 godina iskustva, tvrtka posjeduje visoku razinu stručnosti i sposobnost pružanja cjelovite usluge u osmišljavanju, izvedbi, opremanju i zaštiti prostora i imovine.
Tvrtka u Zagrebu raspolaže s najvećim i najmodernijim izložbenim prostorom sigurnosne i bankarske opreme u regiji.
Temelj višegodišnjeg uspjeha Salona bankarske opreme Ozimec d.o.o. leži u snažnim vezama koje je tvrtka uspjela stvoriti sa svojim klijentima, proizvođačima, dobavljačima i zaposlenicima.
S poslovnicama u Hrvatskoj (Zagreb, Split, Osijek, Rijeka) te vlastitim tvrtkama u BiH (Sarajevo), Srbiji (Beograd) i Crnoj Gori (Podgorica), Salon bankarske opreme Ozimec d.o.o. je u mogućnosti brzo i učinkovito odgovoriti na sve zahtjeve klijenata.
SERVISNA ORGANIZACIJA
Kako bismo našim korisnicima pružili što kvalitetniju i efikasniju podršku, uz glavni servis u Zagrebu posjedujemo i servisne centre u Splitu, Rijeci i Osijeku. Servisna služba obavlja poslove održavanja bankarske i uredske opreme naših i svih ostalih proizvođača na cjelokupnom područje Republike Hrvatske. Za vrijeme trajanja servisa naši klijenti nesmetano rade svoj posao koristeći zamjenske uređaje koje osiguravamo.
ODGOVORNOST | Usmjereni smo na kvalitetu izvedbe i rokove.
KREATIVNOST | Svakom klijentu pristupamo individualno, na inovativan i kreativan način.
KVALITETA | Rješenja u skladu sa SBO standardima kvalitete.
KOMPETENTNOST | Kontinuirano učimo i razvijamo naša znanja i vještine. Izvrsno poznavanje poslovnih procesa, metodologije i tehnologije osiguravamo neprekidnom edukacijom naših zaposlenika.
Uvjeti održavanja u jamstvenom roku:
– Radno vrijeme tvrtke i servisa je 08:00 – 16:00 od ponedjeljka do petka
– Vrijeme odziva je u najdužem roku 2 sata od poziva za područje Zagreba, Osijeka, Rijeke i Splita, tj. 4 sata za ostala područja u Republici Hrvatskoj
– Po potrebi korisnika, a zbog hitnosti njegova posla, spremni smo ponuditi i kraće odzivno vrijeme uz prethodni dogovor s korisnikom
– Intervencija se nastavlja i poslije službenog radnog vremena, sve do njenog završetka
– Datum i vrijeme preventivnog održavanja ugovara se s korisnikom u cilju maksimalnog iskorištenja opreme
Popis radova preventivnog održavanja:
Preventivno održavanje podrazumijeva sklapanje ugovora kojim jamčimo:
– Periodičnu kontrolu (dinamika se dogovara s korisnikom),
– Zamjenu dotrajalih i oštećenih dijelova s namjerom prevencije kvarova i kontrolu rada,
– obvezu servisa da na skladištu drži rezervne dijelove za isporučenu robu,
– Zamjenski uređaj korisniku ako se popravak ne može obaviti na licu mjesta.
Jamstvo kvalitete!!!
Salon bankarske opreme d.o.o. u slučaju kvara ili potrebe zamjene istrošenog dijela koristi isključivo originalne rezervne dijelove proizvođača. Kvalitetu servisa i ugradnje jamči školovano tehničko osoblje koje je prošlo edukaciju kod
proizvođača opreme. Naš servisni vozni park broji 15 osobnih vozila i 2 kombija, a za naše korisnike brine 20 visoko stručnih servisera.
Zato kupcu jamčimo istu funkcionalnost i kvalitetu koju jamči i sam proizvođač.